Wij verzenden binnen 1 tot 4 werkdagen.

faq

1.1 Wat zijn de betalingsmethodes?

De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij iDeal.

 

1.2 Is het mogelijk om een handmatige overschrijving te doen via mijn bank?

Nee, wij werken alleen met iDeal.

 

2.1 Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzendingen binnen Nederland rekenen wij €6,75 verzendkosten.

 

2.2 Verzenden jullie internationaal?

Alle producten kunnen met PostNL worden verzonden naar Nederland, België en Duitsland, prijzen en leveringstijden kunnen verschillen per locatie. Heb je een vraag over jouw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op via info.joliunique@gmail.com 

 

2.3 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

We verzenden 2 keer per week. In de regel op maandag en donderdag. Mocht je een bepaalde wens hebben, een cadeau snel in huis hebben bijvoorbeeld, dan kun je altijd even contact met ons zoeken. Zodra een artikel verzonden is, versturen wij een verzendbevestiging per mail. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen bij PostNL. Mocht het zo zijn dat je na 5 werkdagen na onze mail nog niets hebt ontvangen, zoek dan even contact met ons op.

 

3.1 Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Als je je bestelling in huis hebt, heb je een wettelijke zicht- of bedenktermijn van 14 dagen. Meld je retouren altijd even aan via info.joliunique@gmail.com en vernoem je naam en ordernummer. Retourneren is op eigen risico totdat wij de producten daadwerkelijk hebben ontvangen. Stuur alles in originele staat en verpakking terug en voeg de pakbon toe.

Artikelen die niet per mail zijn aangemeld, kunnen niet in behandeling worden genomen. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Custom made producten of producten die speciaal voor jou zijn besteld kunnen niet geretourneerd worden. We zorgen dat je betaling zo snel mogelijk wordt teruggestort.


Retouradres:

Joli-Unique
Sluisweg 15
8752 TR Kornwerderzand

 

4.1 Mijn aankoop is beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje op info.joliunique@gmail.com met foto’s zodat wij je een passende oplossing kunnen aanbieden.

 

4.2 Ik heb geen aankoopbevestiging ontvangen in mijn mail, wat nu?

Heb je je spam al gecheckt? Stuur ons een mailtje of zoek contact op Instagram @prchtg, dan kunnen wij checken wat er aan de hand is.